روش ارتودنسی برای دندان های فاصله دار
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

 

 ارتودنسی برای درمان فاصله های دندان 

بهترین روشی که متخصصین برای شما در نظر گرفته اند و شما میتوانید از طریق آن فاصله های بین دندان را از بین ببرید و از زیبایی آن لذت ببرید ارتودنسی دندان میباشد. فاصله بین دندان ها یکی از مشکلات رایجی است که افراد برای رفع آن و اصلاح طرح لبخند به کلینیک های دندانپزشکی مراجعه می کنند. خوشبختانه امروزه  ارتودنسی روش های مختلفی را برای بستن فاصله بین دندانی ارائه می دهد. 

 ویژگی مهم بستن فاصله بین دندانی

در بین دندان ها فاصله هایی وجود دارد که بستن آن بسیار مورد اهمیت است و به زیبایی آن تاثیر زیادی میگذارد در این بین باید این مورد را مورد بررسی قرار داریم که ویژگی هم این کار چیست ؟فاصله بین دندان ها گاهی جویدن را دردناک می کند، شیوایی گفتار را مختل می کند یا باعث خارج شدن صدایی سوت مانند هنگام تلفظ بعضی حروف می شود. به علاوه احتمال پوسیدگی دندان های فاصله دار به دلیل گیر کردن غذا در این فضا بیشتر است. رفع فاصله بین دندان ها لبخند را زیباتر می کند و چهره ای جوان تر و سالم تر را به نمایش می گذارد. همچنین با بستن این فاصله درد ناشی از آن از بین می رود و دندان ها از آسیب دیدگی جدی در امان می مانند.

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: فاصله دندانی, ارتودنسی ,دندانهای فاصله دار ,بستن فاصله ,فرنوم ,فرنکتومی ,ایمپلنت دندان ,جراحی فرنوم ,دندان غایب ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: